Re: [Lista Criptica] Xarxes socials lliures amb rèplica a p…

Author: drymer
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] Xarxes socials lliures amb rèplica a privatives
Molt xula la taula, la completo una mica més.

- CP: crossposting
- F: federació (bidireccional)
- FW: federació a mitges (write, crossposting)
- FR: federació a mitges (read)
- ?: No sabe / No contesta

|            | Hubzilla | GNU social | Twitter | Facebook | Pump.io | Diaspora |

| Hubzilla   | F        | FR, CP     | CP      | -        | FW      | ?        |
| GNU social | ?        | F          | CP      | ?        | ?       | FR       |
| Diaspora   | -        | FR         | -       | -        | -       | F        |

Lo interessant vindrá cuan es concreti l'estandard d'ActivityPub, tant GNU social com Pump.io com Diaspora tenen intenció d'adoptarlo, per tant es molt possible que acabin federant totes aquestes reds (i d'altres que s'apuntin),

Saluts