Re: [Lista Criptica] Xarxes socials lliures amb rèplica a p…

Author: Elkon Fad
To: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] Xarxes socials lliures amb rèplica a privatives

El 19/12/16 a les 18:22, Elkon Fad ha escrit:
> Hola!
>
> El 19/12/16 a les 16:38, mapm ha escrit:

> Sí, però hauràs de ser més concret de quines plataformes t'interessen.
> Per exemple, hubzilla:

Uf quin xurro la "taula". Refaig:

llegenda:
- CP: crossposting
- F: federació (bidireccional)
- FW: federació a mitges (write, crossposting)
- FR: federació a mitges (read)

|           | hubzilla| gnusocial | twitter | facebook | pump.io | diaspora|
| hubzilla  |     F    |   FR, CP  |  CP     |    -     |    FW   |

F     |

| gnusocial |     ?    |    F      |  CP     |    ?     |    ?    |

?     |

Potser algú pot completar la taula o aportar algun recurs extern