Re: [Lista Criptica] Xarxes socials lliures amb rèplica a p…

Author: Elkon Fad
To: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] Xarxes socials lliures amb rèplica a privatives

El 19/12/16 a les 20:17, drymer ha escrit:
> Hola

> Jo ho faria a la inversa, publicar en reds lliures i replicar en
> privatives, però bè. No se si hi ha res per agafar contingut de
> facebook, pero de twitter si. El proces que jo he fet es el de crear
> un feed rss de comptes de twitter i despres fer servir una eina que
> agafi aquests RSS i els publiqui a les reds socials lliures.
>
> Per exemple, per crear feeds de comptes de twitter es pot fer servir o
> https://www.twitrss.me/ (que acabo de trobar i no se com va) o
> twitter2rss (que per cert l'he fet jo), que es pot fer servir desde
> [...]

Per a Hubzilla, tant es pot "connectar amb" un feed rss com a un compte
de gnusocial. Jo a hubzilla segueixo el quitter --> twitter de críptica,
m'apareix en flux d'activitat com una usuària més.

Si bé es pot seguir un feed rss, no tots el hubs ho habiliten perquè
sembla que consumeix força recursos, i a més no es pot personalitzar "el
canal", o perfil. El que es fa és crear un canal que reposteja tot el
contingut d'aquest feed.

Afegeixo explicacions útils:

## Per connectar amb GNUSocial:
https://blablanet.it/display/e299f2e8a0349e1806396ae7fcd4039d16201efedc78e8a70046b9fb23078376@blablanet.it?f=&jsdisabled=0
3 things:
you need "pubsubhubbub" "gnusoc" in the hub and enabled the protocol
also in your channel
do not confuse with the crossposting plugin , 2 different things.
gnusocial crossposting > "status" plugin
gnusocial protocol > "gnusoc" plugin

## Per crear republishers:
https://redmatrix.us/display/f04dff31d143915256f32edcef2342728bed46058fd8cf75206365913e509f15@macgirvin.com

Republishing feeds constitutes copyright violation so we don't have it
enabled by default. Settings->Additional Features->Post Composition
Features->Channel Sources is what you need. This gives you a new tab
under Settings to manage content sources for this channel. Add a source
and start typing the name of the feed as the source (you should already
be connected to the feed before doing this). It should autocomplete. You
can add filtering or just submit at this point.

Salut