Re: [Lista Criptica] Xarxes socials lliures amb rèplica a p…

Author: drymer
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] Xarxes socials lliures amb rèplica a privatives
Hola

On Mon, Dec 19, 2016 at 04:38:53PM +0100, mapm wrote:
>Hola críptiques!
>
>Algú sap com fer servir eines de xarxes socials lliures, tipus hubzilla,
>gnusocial, quitter, etc., per a replicar alguns dels continguts fets en
>un compte d'una entitat a un altre compte d'aquesta entitat però d'eines
>privatives tipus facebook, twitter etc.?

Jo ho faria a la inversa, publicar en reds lliures i replicar en privatives, però bè. No se si hi ha res per agafar contingut de facebook, pero de twitter si. El proces que jo he fet es el de crear un feed rss de comptes de twitter i despres fer servir una eina que agafi aquests RSS i els publiqui a les reds socials lliures.

Per exemple, per crear feeds de comptes de twitter es pot fer servir o https://www.twitrss.me/ (que acabo de trobar i no se com va) o twitter2rss (que per cert l'he fet jo), que es pot fer servir desde una instancia pública a http://185.101.93.139/ o es pot autogestionar, el codi está en https://daemons.cf/cgit/twitter2rss/about/.

La segona part es publicar el contingut a les reds socials lliures. Per a Diaspora, está el següent link, pero no he provat cap així que no puc recomanar cap. https://wiki.diasporafoundation.org/Tools_to_use_with_Diaspora#Post_RSS_feeds_to_a_Diaspora.2A_account. Per a GNU social només conec la que vaig fer jo, gnusrss, accesible a https://daemons.cf/cgit/gnusrss/. Pera Hubzilla no conec res, no l'he fet servir.

Un altre enllaç interessant per GNU social es el manual no oficial. Per cert, quitter es una interficie web per GNU social. https://karp.id.au/social/es/

Saluts

pub RSA 4096/DFCEA5EC 2015-12-22 mapm0 <mapm@???>