[Lista Criptica] La Ciberseguretat a Catalunya

Author: jdelgado
To: Criptica - Llista de debat
Subject: [Lista Criptica] La Ciberseguretat a Catalunya
Hola,

Avui he estat a la presentació de l'informe 2016 de l'Observatori del
Risc, anomenat "La Ciberseguretat a Catalunya".
http://www.fundacio-ides.org/ides/acte-de-presentacio-la-ciberseguretat-a-catalunya-informe-2016-de-lobservatori-del-risc/

Hi he estat perquè em van convidar a escriure un article a l'informe i
així ho vaig fer. No he aconseguit (encara) el pdf de l'informe complet,
però us adjunto a aquest missatge l'article que m'han publicat dins
l'informe (l'esborrany pràcticament definitiu, en realitat).

M'agradaria *molt* conèixer el vostre parer sobre l'article, així que si
a algú li ve de gust llegir-lo, la seva opinió serà molt benvinguda. I a
més, menciono a Criptica ;)

--
Salut!

Jordi Delgado

Computer Science Department - Universitat Politècnica de Catalunya
Campus Nord, Omega building,
Office S115 c/Jordi Girona Salgado, 1-3
08034 Barcelona, Spain.
Phone: +34.93.413.40.18