Re: [Lista Criptica] Apps missatgeria instantània

Author: kakak
To: list_criptica
New-Topics: Re: [Lista Criptica] Apps missatgeria instantània
Subject: Re: [Lista Criptica] Apps missatgeria instantània
Molt molt util la taula!

Sou uns cracs.

Vam estar discutint sobre aixo en varis threads en aquesta llista en
anterioritat.

No se si la llista te historic, els nom dels threads son :

- matrix.org té bona pinta
- Signal com a millor opció respecte a la privacitat
- Tox no és tan descentralitzat

Aquestes son alguns, posibliment ni agi mes.

Sempre arribem a la mateixa conclusio:

Hi ha multiples projectes en marcha pero sembla que cap arriba a la
perfeccio (o al que nosaltres entenem per perfeccio en cuant a
seguretat, privacitat, prestacions etc...)

Salutacions

vdo: