Re: [Lista Criptica] Apps missatgeria instantània

Author: vdo
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] Apps missatgeria instantània
Molt útil i interessant la taula, merci per compartir.

La veritat es que Wire en quant a features, i el fet de poder
registrar-se sense necessitat de num de telefon, es un pas endavant
sobre whatsapp, telegram, i m'atreviria a dir que signal.

Però a mi em sembla que posats a cercar alternatives el que cal es anar
cap a models netament lliures, descentralitzats i segurs.

Llàstima que projectes com Tox van a un ritme incapaç de competir i
guanyar adeptes.

Salut.