Re: [Lista Criptica] Apps missatgeria instantània

Author: kakak
To: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] Apps missatgeria instantània
Una comparativa de genbeta[1] tot i k no m'ha agradat gaire els
conceptes q analitzen.

Per altra banda un article[2] sobre una aplicació q algún dia probarem.

No hem semblen gaire imparcials ni objectius, nomes fa falta mirar el
titol de l'article, tot hi això poden resultar interessants...

[1]https://www.genbeta.com/a-fondo/comparativa-de-las-aplicaciones-de-mensajeria-mas-privadas-segun-los-expertos-en-seguridad-informatica

[2]http://www.elconfidencial.com/tecnologia/2017-02-15/confide-app-mensajeria-trump-privacidad-whatsapp_1332661/
kakak: