Re: [Lista Criptica] Netflix un peligro en potencia ?

Author: Ben
To: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] Netflix un peligro en potencia ?
+1, d'acord amb lo que s'ha dit

minimizar distracions/entreteniments d'aquest sistema que padeixem i
volem canviar, o alliberar -- en el sentit que no crec que aqui estem
ningu en contra de progres (endavants?) tecnics si son per el bé comú i
millorar las vidas en el nostre planeta[1].

Y a nivel de contenidos---como també estic d'acord amb que hi han
jornadas de feina que fa falta desconectar.. Crec que es bé recordar que
hi han continguts (i cada anys mes) que estan lliures de copyright;
moltes d'ells a la web de archive.org, y segur que hi han mes a nivel
mundial..

Per ultim, les que parlan francès, o el volen millorar, i les gusta
series/tramas complejas... os recomano amb molt carinyo i estim[2] per
la seva obra, las charlas que dio Henri Guillemin desde el seu "exili" a
Suiza, en la RTS, RadioTelevisionSuisse publica

la qualitat del seu francès també es destacable; el té una formacio
literaria, i no formalment d'historadior, pero els treballs que ha fet
en aquest camp ha suposat al final/cap de su vida la parte mes important
de su obra i feina de vida.

https://www.rts.ch/archives/dossiers/henri-guillemin/

[1] fa pocs dies vi en una web de software lliure un `made with <3 from
Earth`.. me ha gustado como contesta a la moda
hipster-comercial-software-startup-crowds de usar `made with <3 from
Donde-tu-oficina-guay

[2] mis estudis son de historia

+1