Re: [Lista Criptica] Netflix un peligro en potencia ?

Author: fadelkon
To: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] Netflix un peligro en potencia ?
Sembla que diuen que passa que hi ha alguns grups d'amics que comparteix
películes i sèries per torrent i que va tot molt ràpid.

Per mi Netflix és xunga, i tant. A part del que han comentat del DRM i
del perfilatge i espionatge, vull afegir una altra cosa. Hi ha la part
d'opi que abans era el futbol i la tele en general, i ara són les
sèries. Una subscripció de tarifa plana a Netflix representa una
temptació constant d'alienació... mira una sèrie i no pensis en la teva
vida, deixa de mirar un capítol, torna a la teva vida, i busca un altre
capítol / sèrie per consumir, fins que es faci l'hora de dormir.

Però bé, hi ha jornades laborals que no et deixen alternativa que buscar
alguna sortida així.

Salut

PD: netflix o amazon video o movistar tv és igual...

El 25/03/18 a les 20:43, 4856 ha escrit: