Re: [Lista Criptica] Sessions tècniques de Críptica

Author: rita
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] Sessions tècniques de Críptica
Ei, que volia passar aquesta tarda però ha sorgit un imprevist: els
especuladors s'han carregat l'Hort del Xino, al Raval.
https://hortdelxino.wordpress.com/2017/02/14/lhort-ha-sigut-destruit-han-destrozado-el-huerto-del-xino/

Avui hi ha concentració i vull anar a donar suport.

Que vagi molt rebé la sessió! Ens veiem a la propera!
Salut i bits,

---
rita :)

A 15/02/2017 03:03, Elkon Fad escrigué: