[Lista Criptica] Sessions tècniques de Críptica

Author: Elkon Fad
To: list_criptica@inventati.org
Subject: [Lista Criptica] Sessions tècniques de Críptica
Hola gent!

Volem recuperar les sessions de testing de Críptica però volem fer-ho
BÉ: en horaris que maximitzin la participació, amb objectius clars i en
sintonia amb la llista i la comunitat.

Després d'un sondeig, hem valorat de quedar un dimecres al mes a la
Cinètika[1], coŀlaborant amb la Cibernètika (sant Andreu) i un dimecres
al mes al Hub[2] de la fundació Inceptum (Sants). Hi hem parlat i tots
dos espais ens acullen de bon grat.

Els objectius, com els veig jo, són:

- instaŀlar serveis en local o en servidors remots propis.
- provar el servei o eina, escrutinant com de "bona" és segons els
criteris a consensuar.
- documentar aquestes "puntuacions", comentaris de punts forts i marge
de millora en la plataforma que acordem (a preferència meva, un gitit
que clonaríem a un servidor de críptica)

Com a objectius secundaris, que idealment es farien en altres sessions,
hi veig:
- feina d'administració. Manteniment de serveis, migració, etc.
- feina de comunicació. Fer diapositives, dibuixos, ressenyes, etc.

Dins dels principis de Críptica i objectius generals de críptica, podem
decidir com ho enfoquem.

La proposta concreta és començar el proper dimecres 15 a la Cinètika, a
les 19h, i un objectiu podria ser documentar totes les proves que vam
fer amb Riot (tenim la sala de xat oberta pronuncieu-vos perquè us hi
fiquem!) per poder dir al món què en pensem, alimentant el debat i
donant a conèixer l'eina. Si ens queda qualsevol cosa pendent, ens podem
repartir tasques, continuar per la llista de correu, deixar algunes
coses per la següent sessió, etc. Després podem decidir durant la
setmana següent què fer a la següent sessió.

Si voleu proposar un altre espai, hora, o metodologia, abans de donar
detalls personals "jo conec a tal", "o de tal hora a tal jo treballo",
etc. recordeu que aquesta llista és oberta amb els arxius públics (i
indexats). Així que responeu aquí dient que voleu participar en la
decisió o feu-me un mail a mi mateix, i ho parlem en cadena de mail
tancada. Adjunteu clau GPG sisplau.

Salut
fdk

[1] Cinètika: https://www.openstreetmap.org/node/598792330