Re: [Lista Criptica] Sessions tècniques de Críptica

Author: Elkon Fad
To: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] Sessions tècniques de Críptica
Iepa! Ens veiem demà/avui dimecres 15, a partir de les set de la tarda a
la ci[ber]nètika, sant andreu.

Decidim com ho volem enfocar, posem les cartes sobre la taula i mirem
què prioritzem. A nivell personal, crec que estaria bé definir una
plantilla de reviews i fer una primera review de Riot, així fem més útil
la feina que vam fer.

Ho parlem allà, salut!

El 08/02/17 a les 00:57, Elkon Fad ha escrit: