Re: [Lista Criptica] "Jornades de Tecnologies Lliures" (28 i…

Author: rita
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] "Jornades de Tecnologies Lliures" (28 i 29 de gener)
Hola de nou, críptiques!

Habemus cartell i programa per les Jornades! Oi que ens ajudareu a
difondre? Si algú no ve que sigui perquè no pot, no perquè no ho sap ;)
Difusió a tope! Més informació:

1) Cartell i informació de les jornades en pdf a:
http://www.laexperimental.es/calendario.php

2) Presentació*** de les jornades en forma de diapositives. Creat amb
CryptPad a:
https://cryptpad.fr/slide/#/1/edit/ZR8j2sD8bZCuLcxr4ZVvTA/ymywAN5o1fMwvF7X57fDKZit/present

***A DESTACAR: Per passar les diapositives de la presentació es poden
fer servir les fletxes del teclat o "Re Pág" / "Av Pág".

Esperem que agradi el programa i que aquestes jornades siguin les
primeres de moltes.
Abraçades!,

---
rita :)