Re: [Lista Criptica] "Jornades de Tecnologies Lliures" (28 i…

Author: llunaCreixent
To: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] "Jornades de Tecnologies Lliures" (28 i 29 de gener)
Bon dia!

Hi ha una proposta de fer una festa d'instalació de GNU/Linux. Però
encara no està confirmat per a fer la difu de la programació definitiva.

El que falta és que hi haja alguna personeta motivada que sapiga, com a
guia d'alliberament. Críptica podria encarregar-se de que hi haja una
super festa ^^. què us pareix?

el correu de contacte de l'experimental: laexperimental arroba riseup
punt net.

salut!