Re: [Lista Criptica] [EN] Article sobre l'experiencia de fer…

Author: drymer
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] [EN] Article sobre l'experiencia de fer anar un node de sortida de Tor
Com dius, depen força del pais, es complicat tenir-ne un registre. Tot i així, sigui el país que sigui, si el tens a casa teva, com a mínim una visita de la polícia de tant en tant tindrás, això segur. Un altre tema es que després puguin tenir res en contra teva.

En Espanya, en teoria, no tindria que haver cap problema, ja que fa un temps va sortir que les identitats no es podien associar a una IP. En teoria, el que passi després ja no ho se.