Re: [Lista Criptica] Navegador web per a Android

Author: fadelkon
To: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] Navegador web per a Android

El 09/11/17 a les 21:31, Jaumet ha escrit:
> El 09/11/17 a les 21:00, fadelkon ha escrit:
> Bona nit fadel!
>
> Jo faig servir el Firefox Klar i va molt bé, encara q algunes coses no
> van massa bé com videos de algunes pàgines o coses pesades i he de
> recorrer al firefox.

el firefox normal? I com l'instaŀles? A f-droid hi ha un tal ffupdate,
que és per anar actualitzant l'apk de firefox però no sé si funciona bé.

> Pel tema bloqueix d'anuncis, encara q no vinga
> massa al tema jo vaig provar fa poc el Blokada, un projecte lliure q va
> eixir de XDA. Va prou bé i quasi no se nota en la bateria.

https://fossdroid.com/a/blokada-ad-blocker.html
Sembla interessant! No sé com rastregen els anuncis incrustats a les
aplicacions, però si ho podem imaginar... segur que Google ja ho fa :/

De tota manera potser el millor és no instaŀlar aplicacions que
depenguin de Google, per tant evitant d'arrel els anuncis de Google
incrustats.
> Navegadors no he provat res més que el Orfox, que està prou bé, però
> clar pa navegar diaràment no val.

jo no descarto passar-me a un mode de "sempre tor"... però és un pas que
té un preu, com tot.

> Jo crec q Icecat és el més respectuós
> amb la llibertat i q se puga fer servir dia a dia.

Però ara no puc bloquejar anuncis :( El blokada se'ls carrega?? I Els
scripts maliciosos com els likes i tweets i ganalytics??

Gràcies per respondre! :D

fdk