Re: [Lista Criptica] Navegador web per a Android

Author: Jaumet
To: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] Navegador web per a Android
El 09/11/17 a les 21:00, fadelkon ha escrit:
> Hola!
>
> Us volia preguntar per quines opcions sabeu sobre navegadors web a
> Android o derivats.
> Començo dient que Chrome per mi no és una opció i que no me'n refio del
> navegador per defecte perquè ve de Google... tot i que no tanco portes.
>
> Jo havia fet servir el Firefox normal a través de l'FDroid, i quan el
> van retirar em vaig passar a IceCat, que és el remix de la FSF. Bloqueja
> el "javascript privatiu" i reemplaça els reproductors que suporten DRM,
> si ho entenc bé. De seguretat, porta funcions anti-tracking i les de
> [...]

Bona nit fadel!

Jo faig servir el Firefox Klar i va molt bé, encara q algunes coses no
van massa bé com videos de algunes pàgines o coses pesades i he de
recorrer al firefox. Pel tema bloqueix d'anuncis, encara q no vinga
massa al tema jo vaig provar fa poc el Blokada, un projecte lliure q va
eixir de XDA. Va prou bé i quasi no se nota en la bateria.
Navegadors no he provat res més que el Orfox, que està prou bé, però
clar pa navegar diaràment no val. Jo crec q Icecat és el més respectuós
amb la llibertat i q se puga fer servir dia a dia.

--
Jaumet ¯\_(ツ)_/¯