Re: [Lista Criptica] Navegador web per a Android

Author: Jaumet
To: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] Navegador web per a Android
El 09/11/17 a les 22:02, fadelkon ha escrit:

> El 09/11/17 a les 21:31, Jaumet ha escrit:
>
> el firefox normal? I com l'instaŀles? A f-droid hi ha un tal ffupdate,
> que és per anar actualitzant l'apk de firefox però no sé si funciona bé.

Jo esque com que tinc algunes apps q no hi són a l'F-Droid tinc el
YalpStore pa descarregar de la PlayStore.

> [...]
> Sembla interessant! No sé com rastregen els anuncis incrustats a les
> aplicacions, però si ho podem imaginar... segur que Google ja ho fa :/
>
> De tota manera potser el millor és no instaŀlar aplicacions que
> depenguin de Google, per tant evitant d'arrel els anuncis de Google
> incrustats.
>
> jo no descarto passar-me a un mode de "sempre tor"... però és un pas que
> té un preu, com tot.

> Però ara no puc bloquejar anuncis :( El blokada se'ls carrega?? I Els
> scripts maliciosos com els likes i tweets i ganalytics??

En principi és per a anuncis, simplement funciona amb un fitxer hosts q
bloqueja els anuncis, però té diverses configuracions, algunes més
restrictives q altres, prova a veure q tal.

--
Jaumet ¯\_(ツ)_/¯