[Lista Criptica] Navegador web per a Android

Author: fadelkon
To: list_criptica@inventati.org
Subject: [Lista Criptica] Navegador web per a Android
Hola!

Us volia preguntar per quines opcions sabeu sobre navegadors web a
Android o derivats.
Començo dient que Chrome per mi no és una opció i que no me'n refio del
navegador per defecte perquè ve de Google... tot i que no tanco portes.

Jo havia fet servir el Firefox normal a través de l'FDroid, i quan el
van retirar em vaig passar a IceCat, que és el remix de la FSF. Bloqueja
el "javascript privatiu" i reemplaça els reproductors que suporten DRM,
si ho entenc bé. De seguretat, porta funcions anti-tracking i les de
https everywhere, i combinat amb UBlockOrigin i self destructing cookies
anava prou bé. Però farà un mes em van tornar a aparèixer anuncis
malignes i reinstaŀlar i actualitzar ublock no ha funcionat.

Vull provar Firefox Klar de FDroid, el coneixeu? Diu que és un "remix of
Firefox Focus".

Quins navegadors feu servir o quins avantatges i inconvenients trobeu?

PD: a primera vista, sembla més ràpid i que bloqueja de fàbrica els
anuncis i scripts espies. Fa bona pinta!

fdk