Re: [Lista Criptica] Sistemes Operatius lliure per a mòbils

Author: guifipedro
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] Sistemes Operatius lliure per a mòbils
No has fet menció a replicant.us que per cert, he tingut la oportunitat
de posar-lo en un mòbil Galaxy Note N7000

i l'experiència és tal com la diuen aquí:
http://redmine.replicant.us/projects/replicant/wiki/ReplicantStatus#Replicant-42

gràfics 2D lents i sense wifi.

que jo sàpiga no hi ha mòbil sense wifi lliure; lo que es pot donar una
idea de què va l'assumpte. vist des de la meva perspectiva amb molta
distància als smartphones: han passat molts anys i la cosa no canvia
molt. Fins i tot fairphone no s'ha dedicat a aquesta situació. Ha mirat
que els minerals siguin ètics; però que continui igual la vigilància
massiva amb materials ètics.

L'ús que li estic donant:
- La càmara de fotos (funciona prou bé!)
- Drivedroid (no he aconseguit que funcioni la versió lliure de fdroid
(usbmountr), potser no tinc prou versió d'Android. Converteixes el mòbil
en un seleccionador de ISOs de boot.

he provat a fer anar internet des del USB de l'ordinador (crec que li
diuen reverse tethering); però no té gaire sentit, sembla molt
desactualitzada la Android 4.2