Re: [Lista Criptica] Twitter anònim

Author: kakak
To: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] Twitter anònim
Pregunta: Es possible q demani el número de telèfon perq et connectes
des d'un país que així ho requereix??

Seria possible connectar-se des d'un país estranger que no sigui un
requisit per saltar-se aquest pas?

L'altre dia vaig trobar això, espero que sigui útil:

https://boingboing.net/2017/01/31/how-to-keep-your-secret-activi.html
Este el extenso:
https://medium.com/@thegrugq/twitter-activist-security-7c806bae9cb0

fadelkon: