Re: [Lista Criptica] Twitter anònim

Author: fadelkon
To: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] Twitter anònim
Hi ha serveis online que apareixen amb cerques com "receive sms online",
però em sembla que estan en llista negra per twitter, diu algo com que
aquell número no val.

A part d'això, hi ha països on es poden comprar legalment targetes de
prepagament sense identificar-se, i clarament es poden usar en roaming.
En els països on demanen identificació, de vegades es poden comprar
targetes amb identitats inventades, però és delicte.

El 27/03/18 a les 00:13, Jaumet ha escrit: