Re: [Lista Criptica] Tecnopolítica: ¿la potencia de las mul…

Author: doppel
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] Tecnopolítica: ¿la potencia de las multitudes conectadas?
"Tiqqun / Comitè Invisible" és, com li agrada dir a un col·lega, "la
trituradora de les millors idees d'aquests últims anys". "La hipótesis
cibernética" [1] hauria de ser llegida i rellegida constantment (jo li
dec molt en l'aspecte teòric), en especial en un context completament
saturat dels discursos sobre les "multituds connectades" (a l'estil de
la "tecnopolítica" d'en Toret). És un text imprescindible per qualsevol
persona interessada en estudiar i treballar la tecnologia mantenint una
actitud políticament crítica.

El recentment publicat "A nuestros amigos" (també del Comitè Invisible)
conté un capítol anomenat "Fuck off Google" [2] que també podria ser del
vostre interès (l'edició de "La hipótesis cibernética" de Acuarela
Libros que vincula en boletadarros l'inclou).

[1]: En anglès el podeu trobar a
http://asounder.org/resources/tiqqun_cybernetic.pdf malgrat recomano
fer-se amb la traducció en castellà, ja que és un text bastant dens en
algunes de les seves parts.

[2]:
https://events.ccc.de/congress/2014/Fahrplan/system/attachments/2530/original/fuckoffgoogleeng.pdf