Re: [Lista Criptica] Em presento :D

Author: Pol Rico
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] Em presento :D
Bé, doncs jo també em presento.
Sóc el Pol Rico, també he començat aquest any enginyeria informàtica a la
FIB. Jo no se res de criptografia ni res de protecció de dades, es per aixó
que m'agradaria aprendre'n perquè és una cosa que m'agradaria aprendre.
No crec que pugui venir a fer les criptobirres :S m'agradaria però.
Espero poder coincidir més endavant amb vosaltres i estic interessat a fer
cursos per aprendre privacitat i tal.

Gràcies i ens veiem!!!

El dia 28 de setembre de 2016, 13:50, Adrià Cabeza Sant'Anna <
adriacabezasantanna@???> ha escrit: