Re: [Lista Criptica] Em presento :D

Author: Daniel
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] Em presento :D
Hola Adrià,

Jo també estic molt interessat en tot el tema de seguretat, tot i que tampoc

en sé molt.

Com a intro a seguretat et recomano "Hacking: The art of exploitation",

es una gran lectura. Comences aprenent C (molt ben explicadet), gdb,

stack overflow (crec que heap overflow una mica per sobre), shellcodes,

networking, vulnerabilitats remotes, i al final una mica de cripto (I estic

segur de que em deixo coses).

Si vens a fer unes birres el divendres, podrem parlar una mica del tema :)

Gràcies a tu,
Daniel