Re: [Hackmeeting] traduzione Hackit

Author: jigen
To: hackmeeting
Subject: Re: [Hackmeeting] traduzione Hackit
DIOCHARSETDEMMERDA

ci riprovo

Hackmeeting estas la jara kunveno de la italaj ciferecaj
kontraŭkulturoj - tiuj komunumoj, kiuj alprenas kritikan starpunkton
rilate la mekanismojn por evoluigo de teknologioj en nia socio. Sed ne
nur, ankaŭ multe pli. Ni flustru al viaj oreloj, kaj nur al viaj, ne
diru al iun ajn: hackit estas nur por veraj hakeroj, nome tiuj homoj,
kiuj volas mastrumi sian vivon kiel li preferas, kaj pretas batali por
tio. Eĉ se ili neniam vidis komputilon en sia vivo.
Tri tagoj da seminarioj, ludoj, festoj, debatoj, ide-interŝanĝoj kaj
kunlernadoj, por pridiskuti kune la ĉiutagajn teknologiojn, kiel ili
influas kaj ŝanĝas niajn vivojn eksterretan kaj enretan, kiun rolon ni
povas ludi por kontroli la fenomenon kaj liberigi ĝin disde
monopolemuloj, kiuj klopodas detrui la socian teksaĵon kaj malliberigi
nin en virtualajn spacojn pli kaj pli malkomfortajn.
La okazaĵo estas plene mem-aranĝita: ne estas organizantoj kaj
spektantoj, sed nur partoprenantoj.

(come cazzo si cambia il charset di default per thunderminchia?)