Re: [Lista Criptica] Xifrat Android

Author: Jaume
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] Xifrat Android
On 9 de juny de 2017 2:51:54 CEST, fadelkon <fadelkon@???> wrote:
>Hola!
>
>Coneixeu alguna auditoria del xifrat de "disc" d'Android? Creieu que
>val la pena, el risc de no poder recuperar dades si en canvi no ens
>protegeix gaire si algú es fa amb el dispositiu?

Jo no he vist encara cap auditoria, encara que el xifratge fa servir dm-crypt, osiga que per això prou bé.

Pel tema rendiment, sols va bé en els de 64 bits que ja tenen instruccions aes. La resta, si no tenen un processador potent es pot ressentir prou.
Jo pense que val la pena amb un de 64 bits i sensor de huella, ja que pots desbloquejar ràpid i posar com alternativa una contrasenya molt llarga per a que no es puga desbloquejar facilment.
Sense el sensor, pues caldria tindre un bon codi d'accés evidentment.

>Ah, i sabeu si és possible que una aplicació xifri totes les dades
>d'una altra app? Com per protegir-la.

De programari lliure pense que a f-droid no hi ha cap, supose que al Play Store hi haurà alguna segur però dubte que siga lliure.

--
Jaumet ¯\_(ツ)_/¯