Re: [Lista Criptica] About dns crypt

Author: Ivan Vilata i Balaguer
To: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] About dns crypt
kakak (2017-05-18 20:36:00 +0000) wrote:

> Estic mirant el tema de dnscrypt[0], un protocol que afegeix seguretat
> a les peticions dns autenticant usuari i servidor, prevenint dns
> spoofing. No tinc molt clar si la informació de la petició dns va
> també encriptada :S […]
>
> Algú te alguna opinió formada sobre servidors / clients / experiencia
> / realitat del protocol / etc... que aportar?

Jo ja porte un temps emprant dnscrypt-proxy de Debian junt amb Unbound i
van bastant bé, tot i que no em connecte a xarxes massa restrictives.
Els servidors no tenen tan gran dispobibilitat, i la connexió TCP
s’enganxa de tant en tant, així que em toca reiniciar dnscrypt-proxy
alguna volta al mes.

Respecte al servidor, el que porta el paquet de Debian per defecte
(``fvz-anyone``) no va malament i en teoria empra adreces anycast, el
que hauria de facilitar trobar‐ne una màquina propera. Ara em funciona,
però durant una setmana va estar caigut…

Els meus cinc cèntims des del punt de vista de la usabilitat!`;)`

--
Ivan Vilata i Balaguer -- https://elvil.net/