[Lista Criptica] About dns crypt

Author: kakak
To: Criptica - Llista de debat
Subject: [Lista Criptica] About dns crypt
Bones!

Estic mirant el tema de dnscrypt[0], un protocol que afegeix seguretat a
les peticions dns autenticant usuari i servidor, prevenint dns spoofing.
No tinc molt clar si la informació de la petició dns va també encriptada :S

Llavors, pensant-ho en provar-ho, he arribat a la llista de servidors
dnscrypt [1] , i en son uns pocs... Com sempre es difícil trobar la
millor opció, tot i que no crec que hi hagi molta diferencia..

He trobat aquest[2], que m'ha cridat bastant l'atenció:

_"A free DNSCrypt enabled, non-logging, uncensored, recursive DNS server
with DNSSEC support"_

I com a client, recomanen de fer servir dnscrypt-proxy[3]..

Algú te alguna opinió formada sobre servidors / clients / experiencia /
realitat del protocol / etc... que aportar?

Salutacions!

[0]https://dnscrypt.org/
[1]https://dnscrypt.org/dnscrypt-resolvers.html
[2]https://dnscrypt.is/
[3]https://github.com/jedisct1/dnscrypt-proxy

--
9556 5A6B 0ADD FDC7 7C37 B732 FB9A 2BCD F455 4748
BM-2cWhSvqrLh532oqFZstdiCfDdFyw6wTCtG

Fin de la cita.