Re: [Lista Criptica] Ok Google, what is a whopper

Author: kakak
To: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] Ok Google, what is a whopper

kakak:
> No se si teniu contacte amb els mas media, però aquesta noticia ma
> cridat l'atenció:
>
> http://www.ccma.cat/324/un-anunci-es-cola-a-casa-i-activa-sense-permis-lassistent-de-google/noticia/2783654/
>

> Bàsicament aquí trobem dues coses:
>
> La primera, es un anunci que s'aprofita d'un assistent virtual i la seva
> tecnologia per vendre't un producte.
>
> La segona, una modificació d'un article de la wikipedia en benefici d'un
> altre.

S'ha enviat el missatge abans que acabes d'escriure xP..

En quant a l'assistent, òbviament, si vols tenir privacitat, que fas amb
un micròfon de google permanentment escoltant a casa teva fins que dius
Ok google??? No accepto queixes.

En quant a la wikipedia, no m'estranya, s'han vist un munt de casos de
canvis d'articles, de manipulacions, de censures... etc Simplement es un
altre recordatori de que estem utilitzant una WIKI COL·LABORATIVA com a
principal font d'informació, la utilitzem, la citem, massa sovint. Es
una cosa inexacte, i com la historia, la poden escriure els vencedors
per desafavorir els vençuts.

--
9556 5A6B 0ADD FDC7 7C37 B732 FB9A 2BCD F455 4748
BM-2cWhSvqrLh532oqFZstdiCfDdFyw6wTCtG

Fin de la cita.