[Tails-dev] CHANGE SOURCE CODE OF TAILS

Author: Marco Benato
To: tails-dev
Subject: [Tails-dev] CHANGE SOURCE CODE OF TAILS
PT-BR:
Olá, Entro em contato como um entusiasta ^-^;
Estou fazendo meu tema de TCC(Trabalho de Conclusão de Curso) sobre o
TAILS-OS e gostaria de saber se é possivel modificar seu código fonte, não
entendo muito de programação de OS-Linux porem queria saber se é possivel
mudar alguns parametros, configurações e interface.

EN:
I get in touch as an enthusiast ^-^;
I'm doing my TCC(Completion of course work) theme on TAILS-OS and I would
like to know if it is possible to modify its source code, I don't
understand much about OS-Linux programming but I would like to know if it
is possible to change some parameters, settings and interface.