[Lista Criptica] Proposta per fer una possible entrevista.

Author: Ivory Calaje
To: list_criptica
Subject: [Lista Criptica] Proposta per fer una possible entrevista.
Hola, sóc una alumna de 2n de batxillerat.
He pogut arribar a la vostra pàgina gràcies a la meva assessora de TR.

Estic fent el treball de recerca en relació a el Big Data. El meu treball
es titula: Big Data "la privacitat en risc".

Em preguntava si podria concertar una entrevista amb la vostra associació,
seria una peça fonamental per completar el meu treball i a més a més poder
entendre amb més profunditat com protegir les meves dades més personals.