Re: [Lista Criptica] Possible xerrada per la pròxima setmana

Author: Enric
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] Possible xerrada per la pròxima setmana
Salut,

no he escrit mai a la llista. Vaig estar al Hackmeeting i us vaig
conèixer. Me n'he enamorat del vostre discurs. ;-)

Recordeu que tenim aquest recull que es va fer al Hackmeeting

http://censura1o.musaik.net

i que hi ha un pad sobre el que es pot anar afegint dades i de tant en
tant vaig actualitzant el censura1o a partir del que es va modificant.

https://pad.ingobernable.net/p/Censura1O

Vinga,

Salut i desobediència!

                                     Enric.

A 24-10-2017 00:06, Dario Castañé escrigué: