Re: [Lista Criptica] Consulta: allotjament i SSL

Author: CabröX
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] Consulta: allotjament i SSL
I perque no provar amb una raspberry o similars en comptes de empreses amb les seves politiques?

Es el que tinc jo, owncloud, servidor de torrent, tot això amb ssl de letsencrypt.
És com vaig començar i és com estic seguint. Jo crec que es una bona manera de començar com a "noobie" de sysadmin, cada dia aprens algo segur!