Re: [Lista Criptica] llibres

Author: Ivan Vilata i Balaguer
To: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] llibres
arròs (2016-12-14 12:14:03 +0100) wrote:

> bones, l'altres dia a twitter es va obrir un fil interessant sobre llibres
>
> si us sembla guai, podem anar posant llibres que tinguin relació amb
> control, vigilància, xarxes, internet, privacitat, etc, per aquí
>
> així podem compartir quins ens han agradat, quins no tant, i també ens
> servirà per conèixer títols que no coneixiem (és la part que més m'interessa
> :P)
>
> al líu (no estan en cap ordre en concret):

Ei, moltes gràcies per la llista! Jo també recomane un parell del
mateix autor, José F. Alcántara (àlies Versvs), que estan sota domini
públic:

  - [La sociedad de control](https://www.versvs.net/la-sociedad-de-control/),
    aquest vé al pèl d’aquest grup.`;)`  Té uns anyets però els
    conceptes bàsics es mantenen.

  - [La neutralidada de la red](https://www.versvs.net/la-neutralidad-de-la-red/),
    un poc més recent.

Salut!