Re: [Lista Criptica] Consulta: allotjament i SSL

Author: drymer
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] Consulta: allotjament i SSL
Jo recomano myvirtualserver.com, hi tinc un parell de servidors i funciona força bè. Hi han moltes opcions, i el més interessant (al menys per a mi) es el preu i que permet pagar anonimanent, ja sigui amb PSC o amb BTC. En cuant a potencia, hi han moltes opcions. Per una web, amb un de mig gb de ram hi ha de sobras.

Saluts