Re: [Lista Criptica] Sessió de testing avui dilluns ales 13…

Author: drymer
To: Criptica - Llista de debat
New-Topics: [Lista Criptica] [testing] riot.im i matrix.org (Era: Sessió de testing avui dilluns a les 13h)
Subject: Re: [Lista Criptica] Sessió de testing avui dilluns ales 13h
No te res d'especial, es un servidor prosody que ja tenia montat. Com he dit, no fa falta per a fer servir yaxxb. En cualsevol cas, tot el que he escrit referent a xmpp está aquí. https://daemons.cf/categories/xmpp/