Re: [Lista Criptica] owncloud, nextcloud

Author: Jaume Zaragoza
To: Criptica - Llista de debat, kakak
New-Topics: [Lista Criptica] copyright (era Re: owncloud, nextcloud)
Subject: Re: [Lista Criptica] owncloud, nextcloud
Molt interessant l'article, ja fa temps que vull muntar-me un servidor personal amb el meu cloud i no sabia ben bé perquè gent d'OwnCloud havia fet aquest fork, encara que imaginava que seria per algo així. El que estic pensant és que Owncloud també està sota llicència AGPL i no entenc com pot haver una versió Enterprise amb llicència comercial sense violar l'AGPL.