Re: [Lista Criptica] Arcade Machine :)

Author: didactica
To: Criptica - Llista de debat
CC: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] Arcade Machine :)
Sense dubte, jo.Fa unes setmanes l'IMVEC hem anat a la Fira de tecnologia lliure de Coruña i hi era aquet noi de arcadePi (arcadepi.com) El fa servir raspberrypi mes un parell de emuladors. Jo estic trantant de fer funcionar aqesta distro de Pi: https://retropie.org.uk
Salut!

--
xose quiroga
0034 636 328 335

www.imvec.tech

www.agodidactica.org

www.lavisionaria.com

www.xosequiroga.com

www.voizes.org

--

Fingerprint/ Huella digital:
7B5D5F25 BE33 6CC9 E00C 9030 E262 D89B A702 DED0

7. Dec 2016 10:40 by rita@???: