Re: [Lista Criptica] 'data arbitrage', quina opinió us merei…

Author: guifipedro
To: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] 'data arbitrage', quina opinió us mereix?
A vegades creiem que estem vivint una cosa per primera vegada, però
sempre estem vivint el mateix, hehe.

Quan has parlat dels bots que semblen a humans, m'ha recordat a la
lluita contra el correu electrònic il·legítim (spam).

posant-me una mica exigent, de moment no fan més que vendre fum. Però
quan estigui el producte llest, el provem i a veure, no?

Gràcies nau per compartir-ho!