Re: [Lista Criptica] [artículol] Cómo el padre de la cripto…

Author: vdo
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] [artículol] Cómo el padre de la criptografía moderna se enfrentó a la NSA portu privacidad
Molt interessant l'article Pedro.

"La NSA necesitaba un algoritmo que no pudiera romperse, pero también
pudimos ver que lo querían lo suficientemente débil para que ellos
pudieran romperlo."

40 anys mes tard la lluita per debilitar els sistemes de xifrat continúa...
Tot just ahir vaig trobar alguns detalls sobre com alguns paísos de la
UE[1] pretenen regular/subvertir les lleis matemátiques (?) i/o imposar
backdoors, master keys etc. a tot arreu on no poden ficar el nas.

[1]
https://blog.lukaszolejnik.com/european-union-wants-to-regulate-cryptography/