Re: [Lista Criptica] Desubscripció de la llista.

Author: Aina Soler Gàlvez
To: Criptica - Lista de socios temporal
Subject: Re: [Lista Criptica] Desubscripció de la llista.
Potser estaria bé una llista per saber els events que organitzeu i una
altra per a les converses... Realment jo també estic interessada en el que
feu, me sento una mica mal rebent converses que clarament estan dirigides
als membres de dret...

El dia 22/11/2016 18:00, "Juan Lopez" <juanlopezm94@???> va escriure: