Re: [Lista Criptica] Ciclo de talleres en el Hub

Author: rita
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] Ciclo de talleres en el Hub
Hola a tutti!
Superbona notícia! En aquest camp, crec que l'única cosa que puc aportar
és la meva ignorància, que ja és algo ;) Assistiré a tots els que pugui
i, si tinc temps i no us sap greu, puc fer alguna entradeta al blog.

Findes em sembla genial, ara molt de "mañana" no, porfi, que sóc un
animaló nocturn...
Salut, flors i flow!,

---
rita :)