Re: [Lista Criptica] 2 beques de l'aj Bcn per Libre Office (…

Author: Núria Alonso
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] 2 beques de l'aj Bcn per Libre Office ( o documents odf)
Hola,

m'han passat més informació sobre aquestes pràctiques al IMI, suposo que
deuen ser les que comentes:

L’Ajuntament de Barcelona està engegant un procés de normalització del
programari lliure (PL), amb l’adopció de estacions de treball amb PL,
l’adequació de les seves infraestructures, majoritàriament propietàries,
la incorporació dels beneficis que aporta aquest model de treball obert,
transparent, controlat i col·laboratiu, i la facilitació als usuaris
dels processos de formació i ajuda.

Son d’importància per al Departament de Producció: L’adopció de ODF
(Open Document Format), el processos de reunificació de repositoris,
l’elaboració de criteris per l’adopció de llicències lliures en tota la
organització, les propostes de PL per l’estació de treball i la creació
de materials (documentació, programari) i sistemes per facilitar l’accés
a les tecnologies basades en PL a la infraestructura de l’Ajuntament.

NOMBRE D’ALUMNES: 2

REQUISITS: CONEIXEMENTS I HABILITATS

Coneixement del Programari Lliure: Llicències, metodologies de treball
basades en repositoris públics (github, gitdocs, gitlab,...), comunitats
de PL.
Habilitats per treballar en PL, a nivell de S.O i aplicacions.
Experiència en DCVS amb git.
Coneixements de programació en bash, python, ruby. Experiència en
comunitats de PL.

PERÌODE DE PRÀCTIQUES: Curs acadèmic 2016/2017.
JORNADA: 4 h. diàries matins o tardes. De dilluns a divendres

El 11/10/16 a les 15:19, Elkon Fad ha escrit:

--
Logo de l'Associació per a Joves Teb <http://elteb.org>

/Núria Alonso/

Associació per a Joves Teb <http://elteb.org>
C. Dels Salvador, 6, baixos
08001 Barcelona
Tel. (00 34) 93 442 58 67
nuria.alonso@??? <mailto:nuria.alonso@elteb.org>

Avís legal i clàusules LOPD/LSSICE
<http://elteb.org/avis-legal-i-clausules-lopdlssice>

Abans d'imprimir aquest missatge electrònic penseu en el medi ambient!