[Lista Criptica] i el xat (era Re: Propers esdeveniments de…

Author: guifipedro
To: Criptica - Llista de debat
Subject: [Lista Criptica] i el xat (era Re: Propers esdeveniments de Críptica)
En la meva opinió estaria bé utilitzar alguna forma de comunicació per
xat, no cal que sigui gran cosa, ni que sigui segura. de la mateixa
forma que aquesta llista és pública (i no va xifrada)

Però que no sigui una eina intrusiva com whatsapp/telegram on he de
donar el meu número de telèfon!!

A tals efectes, si voleu, podria ser una sala a xat.guifi.net
com per exemple #criptica (no està creat)
I prou bé estaria que alguns de guifi s'afegissin al tema, que la
seguretat a guifi no és un fort :(

A guifi ens ha funcionat prou bé rocketchat per retrobar els nouvinguts,
amb els usuaris i el tècnics [1]

Si per altre banda, voleu muntar un rocketchat propi, us recomanaria
desplegar-lo amb docker ja que és molt senzill d'actualitzar; us puc dir
les comandes

[1] També s'ha de dir que el perfil tècnic en rocketchat no està del tot
satisfet ja que no hi ha una CLI funcional. Es veu que amb una tonteria
(posar botó ON/OFF - meteor javascript) es pot integrar IRC amb rocketchat

O que no hi hagi usuari anònim a rocketchat, un altre tonteria pendent
de treballar

Que no tot sigui provar eines, que hi hagi intenció de fer petits
desenvolupaments i empoderar-nos una mica! ::)