Re: [Lista Criptica] Em presento!

Author: Ivan Vilata i Balaguer
To: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] Em presento!
Marcelino Coll Rovira (2016-09-28 21:45:15 +0200) wrote:

> Em dic Marcelino Coll, sóc estudiant de la FIB de segon/primer i
> m'interessa molt el tema de seguretat a la xarxa. Algú de vosaltres
> utilitza alguna SmartCard per mantenir les vostres claus privades
> segures? Que utilitzeu com a backup en cas de pèrdua? Quina es la
> vostre estrategia per balancejar seguretat amb comoditat d'ús? […]

Hola, benvingut! Ja fa un temps vaig estar emprant la targeta de la
FSFE, què proporciona documentació que en el seu moment em va funcionar,
tot i que podria estar obsoleta ara:

- <https://wiki.fsfe.org/TechDocs/CardHowtos>
- <https://www.gnupg.org/howtos/card-howto/en/smartcard-howto.html>

Al final vaig trobar un poc incòmode anar amb la targeta amunt i avall,
però no té per què ser el teu cas.`;)`

Sort!

--
Ivan Vilata i Balaguer -- https://elvil.net/