Re: [Lista Criptica] Convocatòria Canòdrom

Author: rita
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] Convocatòria Canòdrom
Ui, doncs sort que et vas perdre l'elevator pitch...
Ningú va parlar de criptografia ni consciència digital ni res per
l'estil: 3D, comunitats d'artistes, perruqueries a domicili, apps amb
llumetes que van al ritme de la música...
Aviam si tinc temps i escric alguna coseta :)

---
rita :)

A 06/09/2016 21:31, doppel escrigué: