Re: [Lista Criptica] Fwd: Informació Repte Canòdrom - 6 set…

Author: rita
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] Fwd: Informació Repte Canòdrom - 6 setembre 18h
Hola a tutti!

A mi l'ICUB em posa una mica-molt dels nervis però el projecte mola.
M'agradaria posar més cullerada amb temes de pensament
computacional/creativitat/alfabetització digital a través de la
programació i la robòtica educatives (amb programari i maquinari lliures
sempre que es pugui).

És ben probable que passi dimarts a fer una ullada i espero que no sigui
molt "paripé municipal", hehe. Qui més s'apunta? ;)

---
rita :)

A 04/09/2016 06:55, fadelkon@??? escrigué: