Re: [Hackmeeting] Manifesti: chi li vuole?

Author: nullpointer
To: hackmeeting
Subject: Re: [Hackmeeting] Manifesti: chi li vuole?
Gentile Cliente,

la sua richiesta è stata ricevuta ed inserita nel nostro sistema con il
riferimento: TT-HackIT#T01-000666
Sarà nostra premura darle un riscontro nel minor tempo possibile.

Per eventuali comunicazioni riguardanti la stessa pratica utilizzi il
numero di ticket sopra citato.

---

Dear Customer,

Your request has been delivered to our trouble ticketing system,
recorded with the following Ticket ID: TT-HackIT#T01-000666
We will take care of Your request and give You feedback as soon as possible.

For further communications about this ticket, please indicate in the
subject of your email the number of Ticked ID.